onsdag 8 september 2010

Gudarna vet att jag inte är något modeorakel men vissa saker alltså:
1. Tights är INTE byxor, skyl rumpan för h-vete.
2. Stringtrosor är inte att rekommendera under vita tajta tunna byxor.

Det är fortfarande en smula snorigt här men jag tog ändå tag i livet en stund och tränade när jag kom hem. Mållgan har övertygat mig om att det är okej att träna så länge man bara har ett symptom, har man däremot en könssjukdom och ont i huvudet så är det inte okej. Kan vara bra att veta kanske. Det tog emot men det var jäkligt skönt och nu värker det så där lite gott i armarna och axlarna. Har köpt ett par nya hantlar till samlingen på rea på Maxi så nu har jag nästan ett minigym här hemma, typ. Mållgan hade förmodligen sagt att jag har en samling hundben, det är tydligen det man kallar hantlar av den ringa vikt jag har.
Jag måste köra lite med min höger arm, jag har ju nämligen upptäckt att jag har en större arm muskel på vänster arm än höger trots att jag är högerhänt.
Ett I-landsproblem när det är som bäst, haha...

I dag hade vi finbesök på jobbet från våra danska ägare, det blev lunch på stan och min tredje sushilunch denna veckan. Nu börjar det bli lite mycket tom för mig, nu får jag nog vänta minst till fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar