onsdag 15 september 2010

Jag tänkte att jag ville dela med mig med vilka bloggar jag läser, jag misstänker att man kan göra det på ett mer fancy sätt än vad jag ska göra nu men jag får försöka hotta upp den här bloggen under hösten. Och med jag menar jag maken...

Sanna Lundell-är jäkligt rak och skriver tänkvärt

Mia Avig-Maria Skäringer-hon skriver så naket och nära, mycket vackra bilder

Karin Ketschupmamman Lindell-så jäkla rolig, tänk att hon finns i lilla Lyckeby

Malin Fotbollsfrun Wollin-Klart man måste gilla någon som har lika stora fötter som en själv.

Ninni Dagarna Schulman-Också en jättebra blogg

Magdalena Graaf-Henne skulle jag vilja känna, hon verkar vara en helt underbar människa.

Katrin Fuck you right back Zytomierska-Åh, hon kan provocera mig hon...men det behöver man också.

Linda Thelenius (fd Rosing)-Ja, vad ska man säga...det är liksom så..spännande att få ta del av hennes liv och skönhetsgrejor.

Det här är ingen blogg men...självklart läser jag Jonas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar