fredag 24 september 2010

Jag undrar om man kan bli beroende av Cocilliana, i så fall är det nog snart dags för behandlingshem för min del snart. Hostan vill bara inte gå över...
W vaknade med feber idag, det kom ett litet ynkligt "Mammmaaaa" i från sovrummet och ut kom han med illröda kinder. Vi fick dela dagen maken och jag, rätt skönt att kunna göra så även om jag får lite dåligt samvete för att jag inte är hemma hela tiden. Detta trots att maken är en bättre förälder än jag.
Jag försökte i alla fall vara huslig idag, vi bakade två olika sorters kakor. Hela köket fullt av mjöl och jag var...hyfsat lugn. Dagisfröken är inget för mig, förlåt förskole pedagog menar jag...

Nu till något helt annat, fan vad jag längtar:
Har förstått att det är många som inte alls förstår det fantastiska med dessa böcker och filmer (dom är väl lite trögtänkta helt enkelt...) men jag har en liten önskan om att Hogwarth och hela trollkarls världen finns på riktigt.
Det verkar väl vettigt, jag förkastar helt tanken på att Gud finns men Dumbledore...ja kanske., haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar