tisdag 2 november 2010

Tog mig i ångestkragen och gick till Loket idag, vågade absolut inte träna pass men var en timme i gymmet. Tillsammans med en massa svettiga och finniga småpojkar, tvivelaktigt "nöje" får jag säga men annars gick det bra. Kan man hoppas på att jag studsar tillbaka snabbare från en dipp nu..kanske kanske.
Har känt mig ganska skakig senaste veckan, stökigt på jobbet och jag har blivit så jäkla kass på att hantera stress. Kommer på mig själv att ha fallit tillbaka i gamla mönster där jag sitter och gör 3-4 saker samtidigt och det går inte, jag blir helt knollrig. Eller mer knollrig snarare...
I bland när jag sitter och jobbar kan jag slås av tanken att "fan, det här borde någon vuxen göra",trots att jag snart är 40 verkar jag tro att jag är 18, haha

Äntligen har W tappat sin första tand, som han har längtat och vickat på sina tänder. Tuff är han också, drog ut den själv när den var mycket lös. Fy, det hade inte jag fixat. Han spottade ut blodet i handfatet och gick och hämtade farmor..coolt.
Stackars J, han lyckades slå upp ett hål med blodspill och få en rejäl bula i SOFFAN tidigare, bara det är en bedrift. Soffan är ju för helsike mjuk!

Jag är en smula sen med att prova grejer men nu har även jag upptäckt Tradera (till makens förtvivlan..), sitter nu och väntar på att se om jag får ett Tomas Sabo halsband som jag lagt bud på, spännande. Det gick lite trögt först så jag blev väl kanske lite till mig så jag la ett bud på en träningsjacka, trodde att jag skulle bli överbjuden men...det verkar inte bli så...hm, tur att den bara kostar 89 kr då.
Vore fint om någon kunde erbjuda mig husrum om jag blir utsparkad, jag kan betala hyra i Sabo smycken! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar