söndag 7 november 2010

Gäääsp...sömnig söndag.
Har varit på Loket en runda och det gick riktigt bra, vågade ta ut svängarna lite och det känns redan i kroppen. Tycker om den där matta lite tunga känslan man får efter träning.
Mamma hade med sig pojkarna på Marinmuseet under tiden, kvalitetstid för alla skulle man kunna säga.
Hyrde draktränaren på vägen hem, vi ska krascha i soffan snart med en skål godis, ja trots att det är söndag och inte lördag. Crazy!
Jag är ganska sjåpig och inte speciellt smärttålig (bådar gott inför tatueringen jag ska göra..) men nu har jag fått för mig att jag ska klippa bort ett födelsemärke. Provade innan men det gjorde för ont så nu har jag ett embla plåster på...tuff som en bandyboll. :-) Kanske ska lägga till att en sköterska på hud har sagt att det är ok att klippa bort såna själv. Beroende på hur tuff man är alltså.

2 kommentarer:

  1. Klippa bort själv! Jösses... Jag har tagit bort mina hos farbror doktorn, och fått en skön spruta innan... Vart och var ska du tatueras?

    SvaraRadera
  2. Jag är för feg för att boka tiden själv (då blir det aldrig gjort) men jag har en partner in crime så jag hoppas att det blir snart.

    SvaraRadera