fredag 12 november 2010

Aj, aj, aj...känner redan av träningsvärken från eftermiddagens besök på Loket. Tvingade med maken och det är bra av två anledningar:
1. Jag får stå och säga till honom vad han ska göra och ryta till lite för han fuskar.
2. Tack vare att han var med vågade jag ta ut svängarna med övningar jag (numer) tycker är obehagliga. Kunde ge magen en rejäl runda, gudarna vet att det behövs.

I går var jag på hud mottagningen för att kolla födelsemärken eller rättare sagt så kollade jag dem redan förra året och eftersom de inte var farliga ville läkaren inte ta bort dem (då är det skönhetsvård och man får vända sig privat) men jag drog på lite att de kliade och gjorde ont så nu ska jag ta bort 5 st på rygg och nacke...och det var ju just det att det slog mig att jag ska få en bedövningsspruta i nacken!! Känns inte helt genomtänkt just nu. Frågade läkaren om man fick sätta på Emla kräm innan men jag fick intrycket att han tyckte det var mesigt...
Jag lär få ta semester dagarna efter för man får inte duscha på stygnen på ett par dagar, kan vara trevligt om man kan blöta håret innan man ska jobba för annars är risken att jag skrämmer slag på folk med min morgontroll frisyr.

Vi firar in helgen med en bra och en urusel låt:

Den urusla (fan Martin Gore - stäm honom!!) http://www.youtube.com/watch?v=reWKX3FJZUk&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar