måndag 29 november 2010

Tada, jag är här!
I dag har jag varit på Basal kroppskännedom för andra gången, min kurator tror att det kan hjälpa mig och det är inte obehagligt eller så på något vis men hjälpa...ja, vi får se. Tog det säkra före det osäkra och hämtade ut kokkopiller på Apoteket innan. :-)

W hade sitt födelsekalas på Barnens Lekland i lördags, hela klassen bjuden och nu har de kommit upp i den åldern att föräldrarna inte stannar kvar utan man måste hålla reda på dem själv. Svettiga timmar men det gick bra, kul att lära känna hans klasskamrater bättre.
Jag visade min okunnighet i såna här lägen när jag frågade om någon ville ha glassen som var över? Gissa hur många ja jag fick..hm. Den glömdes bort men det kom en flicka och frågade om hon fick glassen så jag sa ja och då kom det givetvis en till som ville ha den. Men briljant som jag är så kläckte jag iden att dom kunde dela på den. Va..där tänkte jag till va...men flicka nr 1 tittade på mig som om jag var den siste idioten på jorden och sa "Men jag har bacillskräck!!" Så det var bara att gå och köpa en glass till.

I morgon ska jag prova att gå pass på Loket igen, måste fan få sväng på det här nu. I nästa vecka ska jag ta bort ett gäng födelsemärken och efter det blir det nada träning ett par veckor. Man får inte lyfta tungt..ja och ni vet ju vilka otroligt tunga vikter jag kör med!! :-) Om någon mot förmodan undrar hur det har gått med mina biceps så är fortfarande den vänstra betydligt större än den högra, detta kollar jag ofta genom att sitta och spänna mig. Det har jag lärt mig av den spännigaste av spänniga, mannen som älskar sin egen spegelbild.
Nu precis slog det mig en sak, om man inte får träna får man säkert inte skotta heller...jag tror jag ska be om ett intyg av läkaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar