söndag 21 november 2010

Mitt i natten är det, inte ofta man är vaken så här dags. I alla fall frivilligt.
Har varit i staun på fest med ett gäng tjejer från Loket, alla instruktörer och jag och A-P som hangarounds. Fanatiskt roligt och trevligt, jag har skrattat som bara den. A-P och jag har blivit erbjudna att hålla ett pass i Riverdance till våren, det vore kanske något.
Jag blev övertalad att gå in en runda på Harrys och jag hade glömt det. Det var så länge sedan jag var ute så jag hade glömt det. Glömt hur det är att gå in på ett halvtomt ställe och se hur man blir bedömd av killar som står och hänger i baren! Det var för övrigt en sorglig samling.
Nu är inte en lokal med blinkade ljus och "dunka dunka" optimalt för mig så jag kollade in stället (eftersom jag inte hade varit där tidigare) och körde hem. Inget starkare än Fanta innanför BH:n.

Det har varit en jobbig vecka, jag har inte känt mig bra och W har varit och är sjuk så vi får se om det inte blir mer vab nästa vecka. Jäkla kluvet det där med vab, å ena sidan har man dåligt samvete för att man inte är på jobbet å andra sidan är man på jobbet så tycker man att man borde varit hemma. Eller jag tycker det i alla fall.

Nu sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar