fredag 5 november 2010

Tog ett råd från den spännigaste av spänniga och hade med mig egen musik till Loket igår för att avskärma mig (förmodligen vill han inte att jag stör honom...) och bara köra min egen grej. Det var ett bra tips, det gick bättre än på länge och det kan jag säga känns i kroppen idag. Är inte helt säker på att jag kan lyfta armarna över huvudet. Började med DM men det funkade inte riktigt men sen bytte jag till Manson och så jäkla blev det fart på hantlarna. :-)
Det var en skumberg som strök runt mig hela tiden, fick en obehaglig känsla av att vara iakttagen. Vilken mupp men om han blir glad av att se mig träna så...vilket borde bevisa vilken skumberg han är...
En kollega kom med en sån klockren kommentar igår. "Om man har svårt att hitta motivationen för att träna ska man ställa sig naken framför en spegel och hoppa en stund" Så jäkla bra, haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar