måndag 15 november 2010

Mja....idag var jag på konditionspass på Loket för första gången på jag vet inte när, det var jobbigt ja inte fysiskt jobbigt men min jävla ångest helvete satte mig på prov. Har så svårt för när pulsen sticker i väg. Blä, men för att se det positivt så var jag i alla fall med hela passet och i morgon ska jag försöka ge mig på FT. Ett nytt pass, så jag vet med andra ord inte vad jag ska förvänta mig, jobbigt men jag har maken och AP med mig så det är bara att bita i hop.
Det blev en vab dag idag också, W hostar så det står härliga till så vi har haft en riktig slappe dag.
Har även kollat på Harry Potter och Halvblodsprinsen inför den nya filmen som kommer i veckan, läser den sista boken också för 3 gången för att ladda. Vilket kommer att betyda att jag gör min make sur när jag sitter och viskar "så här är det inte i boken" under filmen, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar