fredag 22 oktober 2010

Tjejfika i går, alltid trevligt och i bland som igår djupt. När man kan och vågar släppa fasaden och prata om det viktiga, det som roar, oroar, sorg, det skulle jag inte vilja vara utan och jag är så tacksam för att jag får den möjligheten med mina vänner.
Man fastnar lätt i sina egna problem och att få satta i perspektiv eller få nya infallsvinklar är guld värt. Vi fick träffa ett litet mirakel också, söt som socker.

Det vankas kalas i Lyckeby, piratfest. 10 barn i två timmar, det ska väl gå bra?? Eller....jag är 0 pysslig och hittepåig men vi har i alla fall en Pinjata. Det är mitt trumfkort. Kunde inte fylla hela med godis för då hade föräldrarna hatat oss tror jag, så det är uppblandat med piratpengar och...platsdjur. Ja, det där med djuren haltar en smula men vad fan, jag hittade inget annat. Har guldsprayat stenar för barnen ska få leta efter en guldskatt, det var förbaskat kul att spraya. Man kanske kan hitta någon gammal grunka här hemma som man kan förgylla..maken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar