fredag 29 oktober 2010

Hundrade inlägget, då borde man kanske skriva något djupt och insiktsfullt...vad nu det skulle vara.
Har känt mig låg efter tisdagens lågvattenmärke på Loket men jag har nog en infektion i kroppen också för jag känner mig hängig även fysiskt.
Maken hostar och snorar och lille J hade feber när han kom hem från dagis, det är såna tider antar jag. Vi skulle åkt till farmor allihopa i morgon men nu blir det bara maken och W (som ska vara där på höstlovet) och jag och J får vara hemma. Sviterna av panik skit sommaren är att jag inte gillar att ha ensamt ansvar hemma, det gör mig orolig men mamma kommer nog ut en runda. Dessutom gillar jag inte att sova själv, någon som vill komma till familjen snor och host för att sova?? Inte det..nä nä.
Fick hem en mycket ledsen W efter skolan idag, han hade fått höra att han var "dummast i hela klassen". Det var ett tjafs som urartade tror jag och inte illa ment egentligen men när han var så ledsen är det svårt att hålla sig pedagogisk..helst hade jag velat säga till honom att han skulle sopa till dem, haha...men det gjorde jag inte så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar