onsdag 20 oktober 2010

Det är knappt att jag vågar skriva det men jag tror ta mig fan att jag börjar må rejält bättre, visst det är väl inte som förr men...jo, det är bättre. Ta jobbet tex, känner riktig arbetslust och engagemang, det var länge sedan. Däremot måste jag passa mig lite, kommer på mig själv att sitta och göra 3-4 saker samtidigt och det var ju precis det jag hade bestämt mig för att inte göra. En sak i taget för att undvika stress, huvudet är inte riktigt som det ska för jag har gjort en del riktiga rookie fel men inte värre än att det gick att rätta till. Har börjat läsa mailen hemifrån, det lovade jag kuratorn att jag inte skulle göra...ska skärpa mig..när som helst.

En annan sak jag måste skärpa mig med är att nu får det vara slut eller inte slut men mindre sushi ätande till lunchen. Har ätit det 3 gånger denna veckan och ja..det är onsdag. :-) Älskar sushi (tack för det MS) men snart tröttnar jag väl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar