måndag 25 oktober 2010

Äsch, i dag var en skitdag men ändå inte en sådan skitdag som skitdagarna var förr. Tvingade mig ut på lunchen och gjorde några ärenden (gjorde av med pengar som maken påpekade), en kofta pratade till mig på Esprit. Nä, det är inte medicinen, den ropade lite fint så jag såg den på rea stället trots att det bara var en liten flik som syntes. Nu hänger den i garderoben. :-)
Min Esprit tossiga kollega tror att jag också får ett silverkort snart på Esprit men då får jag flytta hemifrån skulle jag tro.
Det blev en Loket runda efter jobbet, var ganska seg och dryg men någon nytta gjorde det väl. Får bygga upp lite entusiasm för FT i morgon, har jag tur är sparris killen där igen så jag kan få känna mig stark en stund. :-)

Ska strax knyta mig och läsa vidare i GnR biografin, väldigt intressant på ett overkligt sätt...vilka killar. Som jag har sagt innan, jag trodde man dog av knark och sprit!! Har precis läst om hur det var när de spelade in Paradise City , konsert bilderna i färg (de svartvita är från England) är inte som man kunde tro deras egna utsålda arena utan de var förband till Aerosmith...dessutom var de dyngraka och sönderknarkade (inte Axl) men det syns ju inte!
Dessutom är Slash oförskämt snygg...som jag sagt här tidigare, tro inte att jag glor på spännisar på gymmet. Nerknarkade rock killar is da shit. :-)


På tal om spännisar i gymmet, en av dem ställde sig på fullaste allvar mitt i gymmet häromdagen och drog av sin redan trånga tröja i SLOW MOTION för att blotta ett ännu mindre linne...så jäääkla töntigt. Fattar dom inte det, allvarligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar