söndag 26 december 2010

Jahopp så var denna julhelg över, ska jobba ett par dagar innan det blir ledigt igen.
Var inne och kollade in rean i stan med mamma idag och käkade tom lunch på ett mycket befolkat ställe mitt i ett köpcentrum, inte illa för en panikkärring. Eller pms kärring som den spännigaste av spänniga kallar mig, kan inte ens bli irriterad för det stämmer nog. En sur pms kärring. :-)
Köpte lite nya träningskläder, det kan väl alltid motivera om något. Nu jäklar är det skärpning som gäller under nyåret, panik eller inte här ska tränas. Jag mår ju så mycket bättre då.

I senaste Amelia har de ett reportage om två män som jobbar som strippor eller bla strippor kanske man skulle säga. Den ena berättar om hur han specialitet är "snopp-ringkasting" (man får kasta ring på hans stånd) och "Kuki" (en variant på Kroki men man ritar bara...) och att han gömmer sig naken i lägenheten/huset så får bruden leta upp honom. Kalla mig gärna pms kärring och moraltant men om jag hade fått något sånt på min möhippa så hade jag smällt av. Fy faaaan vad pinsamt. Vad är det med folk! Det kostade bara 2500kr för en kväll med "blandade lekar" i alla fall och det får man väl kalla billigt. Rys....
Den andre strippar till Marilyn Manson (jag gillar ju Manson för sjutton) i polisuniform och säger att tjejer gillar batongen...dubbel rys..nä trippel rys...
Min möhippa gick för övrigt i sportens tecken (det var på min tid av "våga vägra idrott"), jag fick rida, spela golf (måste varit trevligt för instruktören när jag stank häst) och....vindsurfing. Bara att få på mig den jävla våtdräkten tog en timme! Sen fick jag bommen i huvudet. Men det var kul.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar