söndag 12 december 2010

Sööööndaaaag, slappedag. Mår inte riktigt okej, min mage har bråkat med mig sen i går kväll (och natt). Jag är jäkligt trött på att nästan aldrig känna mig okej, om det är panikskiten med medicin som bråkar med mig vet jag inte. Hypokondrisk som jag är tror jag givetvis att det är något värre på lut...ska till v-centralen igen på onsdag. Ska träffa samma läkare som sist och jag har bett att få ta om mina prover. Vi får se.
Jag har hittat en blogg för ett par dagar sen som nog handlar om de flesta föräldrars mardröm, att veta att man ska dö i från sina barn för tidigt undantaget att barnen skulle vara sjuka såklart.

Skrev lite om det på FB, vi var på julfest med jobbet i fredags och shit vart irriterad jag blev. Fulla dryga gubbar som tror att den kvinnliga personalen är något slags smörgåsbord..morr...
Jag pratade om det med den spännigaste av spänniga, att jag tycker det är så otroligt att många män (speciellt med alkohol i kroppen) inte har någon självkritik och själv insikt. För det första är jag gift och för det andra så kan jag säkert få bättre än en halvfet fult klädd gubbe!
Den spännigaste av spänniga påpekade att kärringar med alkohol inte är mycket bättre vilket han förmodligen har rätt i, vilken tur att jag bara drack Fanta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar