söndag 15 maj 2011

Oj oj vilken helg, bajsfläta i kvadrat.
Fredagen började med ett cellprov from hell, jag brukar säga att jag hellre går till gyn än tandläkaren men nu har jag ändrat mig. Man får bedövning hos tandläkaren.
Gyn tanten nöp mig i skinkorna hela tiden och sa "Försök att slappna av..." Slappna av själv för helsike! På lunchen provade jag en tröja på Esprit, det räckte inte med att den satt som skit, jag snubblade på en pall och har fått ett rejält blåmärken och en bula. Dagen fortsatte med ett meddelande som i sin tur ledde till ett tråkigt beslut. Vi bestämde oss för att äta ute på Stars and Stripes, vi fick vänta på maten (inte konstigt, hockey och en massa folk) i över en timme och det blåste iskallt på ute serveringen.
Ingen bra dag alls...men så är det ibland.
Annars har det varit mycket pyssel i helgen, har klippt gräset och tvättat bilen..tänker inte erkänna det för maken men det var ganska kul. Hans kommentar på gräsklippningen var: "Mmmm, det ser ok men jag får nog kantklippa mer än jag brukar" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar