måndag 9 maj 2011

Har en mycket intressant nätdiskussion med en gammal vän ang Frälsningsarmen och homosexualiteten eller det har väl mer dragit till kyrkan och homosexuella nu.
Även om vi är en bit i från varandra så är det väl för härligt (även om hon har fel, haha) att man kan ha en diskussion där man respektera varandra ändå. Det är fint.
Jag vet att jag har sagt detta innan men jag kan verkligen inte få in i min lilla skalle hur det kan vara ett problem med två av samma kön som är kära. Sorry, det går inte.
Kom inte och säg att jag skulle säga annorlunda om det handlade om mina barn, nope, icke, inte en chans.
Då är det mycket värre att W vill börja spela innebandy....hu, det är ju inte ens en sport. Bara något man gjorde som uppvärmning i gympan. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar