lördag 7 maj 2011

Inte mycket bättre idag, vet inte vad det är med mig. Jag ska snart rycka upp mig..snart.

Var på kosläpp i Bräkne Hoby idag, jag tror det var för 5:e året och vi har alltid haft fint väder. Det är riktigt kul faktiskt även om jag fortfarande har griskiss lukt i näsan..fy.
Stackars J råkade ut för en liten olycka. Vi satt och fikade i en backe och maken lyckade välta ut sin fulla kaffe mugg som rann ned på och i J´s byxor. Han skrek som bara den, vi slet av kläderna och så fick han en kylklamp på rumpan (Kodak moment..). Det gick bra i alla fall, men det var väl typiskt han som redan har så mycket problem med sin eksem och mollusker.
Han fick sitta med rumpan bar medan vi försökte torka hans kläder och det var ett evigt pillande på snoppen. Jag sa till honom: Gör inte så, det är andra som sitter här och de vill nog inte titta på din snopp hela tiden. J: Men om de går, kan jag gör det då??
Killar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar