tisdag 10 maj 2011

Gjorde nyss ett småsurt inlägg på FB. Har varit och tränat på Loket och gjorde misstaget att väga mig. Jag har gått upp ett par kilo sen jag var på kroppsmätning för ett par veckor sen, hur är detta möjligt jag sliter ju arslet av mig. Har lagt till mer vardagsmotion i form av cykling tex...utmanar mig på gymmet med nya övningar och tyngre på gamla.
Fan ta vågen, jag får väl ha mina jäkla valkar och kärringmage då. Nu struntar jag i att försöka se ut på ett visst sätt det är ju stört omöjligt, jag ska träna för att må bra skit i det då om det inte syns....fan fan fan.
För att ändra det här med löpningen så har jag ändrat från att försöka springa så länge som möjligt till att ta en längd tex 2km och försöka få ner tiden på det. Det gjorde jag idag, sprang som en liten gnu och kapade en minut på 2km....den glädjen var inte långvarig. Vågjävel, fast jag borde inte säga vågjävel egentligen, Anna jävel snarare.
Ska sura en stund till sen ska jag göra som vanligt och rycka upp mig och komma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar