måndag 28 juni 2010

I dag har maken införskaffat en ny skjorta och slips till det stundande bröllopet och dom är rosa...helt otroligt att han ville ha det. Han muttrade när han gick ur affären "det här hade jag aldrig köpt om inte du varit med" Men det blir snyggt.
Vi har även kollat på bröllopspresent till de unga tu, lika bra att inte skriva här vad det blir.
Operation bruna ben har funkat ganska bra men dessvärre har benen blivit prydda med otaliga stora myggbett, den har även utökats med Operation läka bränd nacke...

Brudgummen, Mållgan, och jag har känt varandra i ca 10 år. Vi jobbade på samma ställe ett tag och under en bussresa från Göteborg precis när vi lärt känna varandra så berättade han att han hade köpt nya skor men dom var lite för små men "det ska nog ordna sig när jag har klippt tånaglarna". Kan man göra annat än att tycka om någon som är så...knäpp? Nä.

Annars är det mest bajsfläta, den här jäkla medicinen får nog börja verka snart för jag är rejält trött på att må dåligt, gnäll, gnäll. Jag vet, ska skärpa mig. Snart...när som helst faktiskt...

Var förbi en snabbis på gymet innan, jag längtar efter att få och kunna träna igen. Hann i alla fall bli förolämpad av en av den spännigaste av spänniga, sånt gör ju att man har lust att gå dit. Typ...

1 kommentar:

  1. Ja, vad ska man säga - det är ju bara att gilla honom :-)

    SvaraRadera