fredag 14 oktober 2011

Efter nästan 20 års velande så gjorde jag äntligen en tatuering i onsdags, jag var sjukt nervös när vi skulle dit men det gick över förväntan. Okej visst, det kändes men inte alls så som jag trodde, det var en irriterande smärta mer än ont. Jag kan säga att det var den första men inte sista...
Rätt kul att när man pratar om tatueringar så känner många att de bara måste säga att de inte gillar tatueringar eller att det gör jätteont.
Hur mycket på en skala gissar ni att jag struntar i om någon inte gillar tatueringar, jag gör väl den för mig själv och inte för någon annan. Fast nästa ska bli till mamma....

I dag har jag varit i Ullared tillsammans med några jobbarkompisar, det var mycket trevligt, mycket dyrt (men hu så prisvärt och egentligen är det bara maken som tycker det är dyrt) och mycket folk.
Jag kan berätta att Ola-Conny är väldigt trevlig, han verkade inte bry sig att ett par tanter ville ta kort med honom. Han är väl van stackarn.

Vi var i en porroutlet (sakerna var inte second hand ) och vilka grejor det finns, en del saker fick jag titta på en stund innan jag förstod vad man skulle ha dem till.
De hade så klart en rejäl filmhörna och då kom mina fördomar på skam när det bla var ett lite äldre propert par som gick och valde filmer och en mamma som var där med sina tonårs söner.
Man kunde få gratis tidningar, bläddrade i en och där var det en tjej som kunde kontrollera sina klök reflexer kan jag säga...jisses.

Nu återstår det tråkiga, att plocka upp alla kassarna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar