tisdag 5 juli 2011

W-Mamma hur mycket väger du?
Jag- Hur så?
W-I min nya gummibåt får det bara vara 120kg så jag undrar om vi kan vara i den tillsammans??
Jag-Mmmmm, nu börjar Bollibompa!

Jag tycker jag har sett många "konstiga" saker på gymmet men i dag var det en kille som (om jag fattade det rätt) bara tränade nacken, jesses vilka övningar. Man fick ju nackadrag bara av att titta på honom.

Är själv på kontoret denna veckan, eller inte på hela kontoret men på min avdelning. Jag var lite nervös innan för det, panikskiten brukar inte funka så bra med något som jag "måste" göra. Ja det är klart jag måste väl alltid gå till jobbet men nu är det bara jag där och vi har både öppet för besök och telefon. Men det har funkat bra tycker jag även om det har varit stökiga dagar, man får väl tacka sin rutin och erfarenhet för det. Fast det var extra skönt att gå till Loket idag, jag vet ju att jag funkar bäst när jag får träna.
En nyanställd kollega hade tydligen sagt: Va, tränar hon?!
Jo jag kan förstå att man tror att någon som tränar så mycket ska se mer fit ut men nu gör jag inte det så...men mitt hjärta mår bra hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar