onsdag 13 juli 2011

I dag var det äntligen dags för den sista Harry Potter filmen, jag var rädd att bli besviken men den var mycket bra. Visst, det saknas en del från boken men inte så det störde.
Kändes nästan lite vemodig, nu är det slut. Ja ja jag vet, böckerna riktar sig väl till tonåringar egentligen. :-)

Efter bion blev det käk på Nivå och där träffade vi ett gammal blast from the past, ett ex till mig (och som jag sa på FB innan, Gud finns inte när man inte är sitt snyggaste när man springer på sina ex). Det var en massa år sen vi sågs och det var riktigt kul, hans fru verkade jätte trevlig och det blir man glad av så klart.
När vi var i hop så var det då panikskiten gjorde entre i mitt liv men på den tiden fattade jag inte var det var riktigt och jag pratade definitivt inte om det. Jag kom på en massa situationer där jag måste betett mig jättekonstigt. Det är en sak som gör mig lite ledsen när jag tänker på alla dessa gånger jag mått dåligt men inte visat något eller alla saker som jag sagt nej till att göra i rädsla för att något ska hända.
Men så är det, inget att göra åt nu. Det viktigaste är ju att jag inte låter det hända igen.
En ny prövning står för dörren...flyga...fy fy fy men jag biter i hop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar