söndag 31 juli 2011

Shit vad kass jag var på att blogga nu då!
Jag tycker nog att den inte har blivit riktigt som jag hade tänkt mig, det hade varit mycket bättre att blogga anonymt så man kunde skriva precis som man tänker rakt ut bara. Det skulle inte funka nu precis. :-)

Flygresan gick bra, jag gillar det verkligen verkligen inte men..vad gör man inte för familjen. Det var skönt att jag kunde släppa det när vi var på Mallorca och började inte noja förrän vi skulle hem. Knappt då heller för W blev åksjuk i bussen och då fick vi annat att tänka på.
Själv hade jag köpt såna där seaband eftersom jag kan uppleva att jag blir åksjuk när jag flyger och de funkade faktiskt. Sen om det är för att jag vill tro på det kan vara skit samma.
Barnen älskade så klart att kunna bada hur mycket som helst utan att frysa och tyckte det var spännande med flyg och att vara utomlands. Givetvis var det lika mycket tjafs och tjat som vanligt men vi hade i alla fall miljöombyte...

Vi hann knappt hem innan det var dags att ge sig iväg igen, tält ett par dagar i Västervik. Vädret var sannerligen inte med oss men det var helt okej ändå, ingen höjdar camping kanske men nu har vi provat den också.
Det är verkligen otippat att jag trivs med campinglivet men det är så avkopplande, man kan liksom bara vara. Mitt största problem är att man måste dela toalett med typ 100 andra men...fan det är inte trevligt alltså.

Igår var vi i stan med vänner för att lyssna på vår granne som var med i en DM tribute, jag var en smula rädd för att jag skulle skrika efter honom som jag gör efter Dave för det kunde blivit pinsamt när man träffas på dagis. :-)
Skitbra var de i alla fall och jag fick sjunga för full hals, trevligt för mig men kanske inte för omgivningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar