söndag 12 juni 2011

Nu har tant varit i farten i helgen med både medlemsfest på Loket och handboll på Arenan + 3 barnkalas och Fitness 5. Jag deltog inte, bara tittade. :-)
Jag mår så pass bra nu att jag glömmer bort panikskiten många gånger men jag kom på igår när vi satt på middagen att jag var så otroligt spänd. Fast jag inte märkte det först. I dag hade jag tom ont i axlarna och armarna och nu efter handbollen när jag skulle ta kort på Mållgan och barnen så märkte jag att ena handen skakade. Jag tror att jag sitter på spänn fast undermedvetet. Ja ja, huvudsaken är att jag kan göra saker.
Upptäckte även igår att stroboskop (stavas det så) ljus och blinkande lampor inte är min grej längre tillsammans med hög musik, obehagligt men jag härdade ut och dansade i (otakt) i åtminstone en timme. :-)
Jag och AP blev lite uppraggade också, av en överförfriskad herre på 55+, så gick jag där och trodde att jag inte hade DET längre.

Det är för övrigt inte bra för självförtroendet att gå ut med en massa tränade Loket människor även om det är trevligt och kul. Ska försöka hålla kvar den fetto känslan när jag tränar i morgon eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar