söndag 26 juni 2011

Midsommar i ett tält på Öland, ta mig fan! Vem kunde tro det. Nu har vi nog lägenheter som är mindre än det där tältet men ändå. Mitt störta problem med det är så klart att inte ha en toa och behöva dela med andra...hu...men det var fräscht så jag kan inte klaga egentligen.
Vädret har inte varit med oss precis men nu har vi provat hur det är att tälta i regn och blåst, bra invigning. Maken blev nog ganska förvånad när jag sa att vi skulle göra om det, men han är nog ganska van vid mina lappkast.

Jag skrev om det på FB men fy fan, fy fan för dessa fulla föräldrar som snestegar omkring på campingen med barn. Ja ja det är ett sånt tillfälle när den lille kristdemokraten kommer fram men jag tycker det är vidrigt. Man kan visst dricka när man har barn det är inte det jag säger men man är ta mig faen inte pruttfull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar