onsdag 30 november 2011

Så bidde jag 40. Sen gick det utför, idag är det onsdag och jag har tänkt att ta mig till jobbet i morgon. Ont i halsen, feber och hosta. Ättestupan nästa?

I fredags hade vi barnkalas med Fångarna på fortet tema, jag tror att det som var mest uppskattat var att få kasta golfbollar på tallrikar. Det var eventuellt de två längsta timmarna i mitt liv, hur gör lärare och dagis fröknar egentligen?
W var nöjd och det är det som räknas men det blir kalas på lokal nästa år. Helt klart.

På lördagen hade jag mina vänner på middag och det var trångt, varmt men otroligt roligt. Jag kände stor tacksamhet när jag somnade på natten/morgonen. Det uppfanns en ny drink, Tysk WC Anka, den framkallade tydligen huvudvärk hos en del. Men jag...jag dricker bara Fanta. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar