söndag 20 november 2011

Nu börjar det närma sig 40-års dagen och ingen kris i sikte.
Tanken var att jag skulle vara som mest i form och snyggare än någonsin när jag fyllde 40 och det kan man väl minst sagt säga att det gick "så där" med.
Fast jag vill inte klaga, jag är i alla fall hälsosammare än när jag fyllde 30, coolare och säkrare på mig själv och vem jag är. Det kan man ju vara glad för.

Själva födelsedagen på fredag delar jag med W så det blir kalas för hans klasskamrater på kvällen och förberedelser för det innan. Han vill ju ha Fångarna på Fortet tema....jomen.
Fast jag har en plan att få fira lite som jag trivs med, tänker jobba på förmiddagen ett par timmar för att sen gå bort till Loket. Kanske skulle försöka springa i 40 minuter dagen till ära, sen blir det sushi lunch. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar