söndag 4 september 2011

Premiär turen med husvagnen är avklarad, vi var på Saxnäs på Öland. Jag vet inte om barnen blev överspattiga av husvagnen eller var det var men de har varit apjobbiga hela helgen. Puh. Trots det var det väldigt mysigt och trevligt, än så länge ångar jag inte köpet.

En gammal gammal vän (två veckor äldre än jag) sa en sån jäkla klok sak i fredags (apropå att jag funderade på hur jag skulle fira 40-års dagen och tvekade mellan stor eller liten fest).
Hon sa att jag skulle tänka mig att jag var på min 80-års fest och vilka människor hoppades/ville jag se runt mig och vad ville jag att de skulle säga om mig.
Låt det sjunka in lite, det är ju helt lysande.
Eftersom jag satt i bilen och hade tråkigt så gjorde jag som hon sa och det var intressant vilka jag såg framför mig.
Så nu blev valet om fest ganska enkelt faktiskt. :-)

Elons nya reklam är så dålig och hemsk att de borde skämmas ögonen ur sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar